ÖVERRASKNING

Är ni redo?
Vi kommer ha en tävling med 5 lyckliga vinnare. Tävlingen går ut på att vi ska hitta 5 tjejer som ska spela/vara killarna under flashmoben. Vi kommer välja ut 10 st personer, 2 st per kille sedan ska ni rösta fram den ni tycker passar bäst som vardera kille. Vad dessa 5 personer ska göra är en hemlighet för alla utom de 5 lyckliga vinnarna.
Så här ska ni göra:
  • Skicka in en bild på dig själv och vilken av killarna du skulle kunna tänka dig att vara
  • Ni får gärna skriva en motivering varför vi ska välja just dig (detta är inget måste)
  • Skicka bilden till [email protected]
  • Glöm inte namn & att bifoga filen

Det skulle vara riktigt roligt om det var en kille som ville delta i tävlingen :)
För att få de senaste uppdateringarna har vi nu skapat ett twitterkonto gå gärna in och följ oss: @1DSweFlashmob och glöm inte, har ni några frågor så ställ dem i bloggsvaren :)
Nu kör vi!


Kommentarer
Postat av: Wilma

NäR avslutar ni tävlingen? Kan ni vänta till Ikväll typ? :)

2012-04-05 @ 16:17:46
URL: http://wilmapeterssonss.blogg.se/
Postat av: Karin

SKaman "se ut som" den man vill vara? Eller ska man ta den man helst skulle vilja vara? :D

2012-04-05 @ 16:54:22
Postat av: Felicity

Måste man va brunett för att va Harry, Louis, Liam?

Blond för att va Niall?

Svart hårig för att va Zayn?



Detta va en av de bästa ideerna jag hört!!!

2012-04-05 @ 22:03:37
Postat av: Sara

Ni som har flashmoben.. Är det ni på bilden? ;)

2012-04-06 @ 09:01:50
URL: http://beautifulmistake.se
Postat av: Maryam Romanos

Personen som t.ex. låtsats vara Harry, vad ska den göra?

Är det någon speciell sak man ska göra sjunga elr nått?

2012-04-10 @ 13:35:31
Postat av: 1D

heejj! ASGRYM ide!! en fråga bara:

måste man va blond för att va niall, brunett för liam, harry och louis och svarthårig för att va zayn??

Väldigt tacksam för svar ;D KRAM <3

2012-04-10 @ 14:42:53
Postat av: Linnea

jag har skickat :)

2012-04-11 @ 15:01:42
URL: http://lizans.blogg.se/
Postat av: Parisa

Ska vara med, lugnt!



Är sjuukt taggad inför detta, ska bli såå jääävla kul! :D

2012-04-21 @ 14:45:24
Postat av: Cornelia :)

Kan ni inte ta fram flera datum som det är möjligt att utföra det här och se vilket av datumarna som flest personer kan komma?

2012-05-01 @ 15:40:48
Postat av: melissatagesson

Jag har skickat mail till er.. och jag skrev att jag skulle kunna va Naill eller Louis för att jag äter som Niall och att jag är rolig som Louis. men jag kom också på att jag liknar mest Zayn och jag brinner för sång och jag sjunger.. så lixom.. jag skulle kunna sjunga som Zayn eller så. men jag kan fortfarande vara Niall & Louis .. spelar somsagt ingen roll :) är så taggad ifall det blir jag.. hihi! xx

2012-05-17 @ 22:16:28
URL: http://tagesson.devote.se
Postat av: Sophia

måste man klä sig som en av killarna på bilden man ska skicka in eller räcker det med en bild på sig själv ?



xx Sophia

2012-05-22 @ 12:54:28
Postat av: emelie ^-^

Jag är rätt blond, men jag vill gärna vara Louis pga att jag har rätt lika kläder som han (röda byxor, ränder, hängslen)



Och när är sista anmälningsdagen??

2012-06-17 @ 20:08:39
Postat av: Anonym

har ni bestämt vilka som ska vara dem nu eller kan man fortfarande skicka bild även om det gått typ över 2 månader?:)

2012-06-17 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0